Koh Phi Phi!

16 april 2015 - Tambon Ao Nang, Thailand

Ik ben alweer begonnen aan mijn volgende mini vakantie in Koh Phi Phi! Ik noem het maar mini vakanties want zo voelt het wel, elke keer nieuwe plekken ontdekken en nieuwe mensen ontmoeten en daarna begin je gewoon weer opnieuw terwijl je geen idee hebt wat je kan verwachten! Dat houd de spanning er een beetje in:)

Na alle rust in Koh Lanta ben ik wel weer toe aan een feestje en mensen om me heen. In Koh Lanta hing geen goede sfeer in mijn eerste hostel, geen sociale mensen die om 10 uur al gaan slapen. Het makkelijke van backpacken is dat je gewoon je tas weer inpakt en op zoek kan gaan naar gezelligheid! Mijn tweede hostel was een stuk gezelliger en ik heb weer hele leuke mensen leren kennen. Minder leuk is altijd weer het afscheid nemen maarja dat hoort erbij en je krijgt er weer nieuwe vriendjes voor terug :)

Ik kwam gisteren aan in mijn hostel in Koh Phi Phi en ik moest erg wennen , mijn mooie bungalow inruilen voor een dorm (gedeelde kamer) was wel even wat minder en ik had de neiging weer op de boot terug te stappen.
Gelukkig heb ik het toch volgehouden want die zelfde avond ben ik met een groep van ongeveer 20 man lekker wezen eten en daarna stappen. Iedereen in het hostel is net 1 grote familie dus dat is wel gezellig!

Ik ben er wel achter dat de mensen die je ontmoet je verblijf leuk maken, daar kan zelfs geen luxe tegen op!
Alhoewel misschien dat ik na een week verlang naar rust en luxe..

Het is hier echt een feesteiland en de feestjes zijn top! Veel beter dan in Nederland met je winterjas en hakken, hier lekker met je voetjes in het zand en dansen!

Nou ik ga nog heel even een zonnetje meepikken als het niet te warm is het dan maar weer plannen maken voor de avond, ookal heb ik een vermoeden wat die zullen zijn!

Wat heb ik toch een zwaar leven...
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leny Ticheler:
    16 april 2015
    Hoi Lotte . Wat een heerlijk vervolg van je hopreis . Echt zoals jij je aanpast en aansluiting gelijk vind . Zegt ook veel over jou als persoon . Geweldig. Maar anders begin je ook niet alleen aan zo'n avontuur . Zit in jou .
    Geniet van het feesten en je zal zeker straks ook weer verlangen naar wat rust . En hop weg is ze .Naar het volgende .
    Wacht weer af . Zo leuk .Liefs
  2. Papa:
    Lieve dochter,
    Ja het leven zit vol teleurstellingen..., je hebt echt een zwaar leven met al dat afscheid nemen en die beach-party's haha.
    En elke dag dronken zijn is niet wat ik bedoelde met een geregeld leven. Ook dit is weer een flauw grapje, maar pas op jezelf en blijf je eigen keuzes maken, maar ook dat is jou wel toevertrouwd. Jij loopt niet in 7 sloten (zeeën) tegeljijk.
    Liefs XXX XXX
  3. Opa en oma:
    16 april 2015
    Hallo lieve Lotte dinsdag had ik al een mailtje van je en nu al we e r een leuk verhaal van je reisblog wat is het toch een luxe wat je allemaal kan doen wij gingen in de vakantie een dagje naar het strand en dan natuurlijk weer regen haha geniet er van want zoiets doe je maar 1keer wij hopen dat het wer net zo fijn wordt als op de andere eilanden veel liefs van ons xxx
  4. Mama:
    16 april 2015
    Lekker verder genieten schat, dat doen wij ook hier in Nederland. Ik ga nu lekker genieten van het zonnetje samen met Judith. Ook de groetjes van haar. Dikke knufffff van Mama xxx
  5. Feik:
    16 april 2015
    hi Lotte veel feestplezier daar geniet ervan ik blijf je volgen want dit is leuk om te lezen tussen de drukte van het werk door. Lieve groetjes ook van Gladys xxx
  6. Rita Hazebroek:
    16 april 2015
    hoi Lotte! Heerlijk weer om te lezen en een beetje mee te genieten van jou reis. Blijf lekker genieten, relaxen en feesten! Het ga je goed!
  7. Opa en oma:
    Hallo Lotte
  8. Linda:
    16 april 2015
    Lieve Lotte, leuk weer wat van je te lezen! Fijn dat dit wel een leuk eiland is. Lekker feesten en zonnen. Heerlijk. Geniet ervan dikke knuffel en tot horens xxx